סיפורי זכייה בלוטו

סיפורי זכייה בלוטו

סיפורי זכייה בלוטו מאפשרים לרובנו לא רק להמשיך לחלום, אלא לדעת כי החלומות שלנו ככל הנראה עלולים להתגשם יום אחד. סיפורים אלו נעים לאורכה ולרוחבה של החברה הישראלית, כאשר הזכיות מגיעות אל מרבית הזוכים בדיוק ברגע או פשוט מתווספים אל החיים כ"בונוס משמיים". מרבית המשפחות והזוכים מספרים על רגעים מיוחדים ממש, שברובם היו בטוחים כי לא רק שסכום הזכייה נמוך מאשר ציפו אלא לעיתים אפילו לא זכו כלל. אל הסיפורים האלו כולנו מרגישים שייכים, לא רק בשל החיים המהירים והצפופים המשותפים לכולנו אלא כי הגשמת חלום של אחר מספקת לרובנו גם רווחת אנחה לא קטנה.

סיפורי גמלאות

לא פעם אנו שומעים על מצבם של גמלאי ישראל סיפורים לא כל כך סימפטיים, אך מפעל הפיס מספק בשנים האחרונות דווקא סיפורים. את הסיפור של ש' שיצאה זה לא מזמן לגמלאות ופחדה מהעתיד ללא משכורת קבועה, אך מנהג אותו אימצה בשנתיים האחרונות התברר כישועה לפחד הכי גדול שלה. באחת מהגרלות הלוטו הצליחה ש' בת השמונים לגרוף כמיליון וחצי שקלים, והפכה את כל תפילותיה לנס של ממש עם זכייה במקום השני לבדה. הסיפור השני הוא של משפחת המזל, שעשור לפני כן אראלה הפתיעה את בתה של הזוכה בסכום נכבד ואילו בשנת 2021 זכתה הגברת א' בסכום של מיליון וחצי שקלים. א' מחליפה את השיטות שלה בין, טופס לוטומט לבין מספרים מתחלפים, ובכך הצליחה להגדיל את סיכוי הזכייה שלה.

סיפורי דאבל ושטיפה

אחד הסיפורים היותר מעניין הוא של ג' שחלם תמיד על זכייה בפרס השני, אך כאשר ראה כי הפרס השני עומד על כל שלושה מיליון שקלים החליטה למלא טופס דאבל לוטו. הוא לא מספר על שיטה מיוחדת אבל מספר כי האמין בזכייה במקום השני, וזכה להגשים את החלום הזה בזכייה של שבעה וחצי מיליון שקלים. זכייה בת ארבע וחצי מיליון שקלים קרתה בזמן שהרכב היה בשטיפה, והיא הייתה של ר' שיצא לשטוף את הרכב ובמקום להשתעמם בחר למלא דאבל לוטו והצליח לזכות בפרס שני מכובד.