השקעות נדל"ן באיטליה

השקעות נדל"ן באיטליה

החיפוש אחר השקעות הפך להיות מנת חלקם לא רק של משקיעים ישראלים או אילי נדל"ן מקומיים, אלא הפך לדבר שבשגרה גם עבור הישראלי הממוצע. אך כאשר קיימים לא מעט אפיקי השקעה שונים אי אפשר שלא להתבלבל ביניהם, בין אם מדובר באפיקי השקעה כמו מטבעות דיגיטליים ועד להשקעות נדל"ן מעבר לים. אך כאשר מדובר בהשקעות נדל"ן מעבר לים, אי אפשר שלא להתייחס אל ארץ המגף בה אחוזי התשואה לא רק גבוהים אלא מגלמים בתוכם מחירים אטרקטיביים במיוחד. על כן השקעות נדל"ן באיטליה מביאות מספר יתרונות שאינם מתקיימים בשוק הנדל"ן הישראלי ומצליחים למשוך עוד ועוד משקיעים אל ארץ הפסטה.

השקעות נדל"ן באיטליה – למה זה עדיף?

ראשית כל חשוב לזכור כי כאשר מדובר בהשקעות נדל'ניות במדינות אירופה ובמיוחד איטליה, הביקוש עבור דירות נופש ודירות סטודנטים נחשב לדי גבוהה. שנית כל אפשרויות הרכישה של דירות באזורים אלו גם כן גבוהה, כך למשל העיר מילאנו הנהנת משם עולמי וכמוקד תיירות ואופנה הפכה בשנים האחרונות גם למוקד השקעות נדל"ן ובאזורים שונים. אך לא רק מילאנו נחשבת לעיר מעולה להשקעה אלא ערים נוספות כמו ורונה הקרובה לאגם גארדה ומושכת תיירים רבים מידי שנה, כל זאת גם הודעות לנופים המרהיבים שבאזור. שני הערים הללו מאפשרות רכישה של דירות להשכרה עבור זמנים קצרים ובכך מאפשרים תשואה די גובה ביחס להשקעה, עם זאת במרבית הערים באירופה קיימות מגוון חברות ניהול של נכסים אשר יאפשרו למשקיעים ראש שקט לאורך כל הזמן השכרת הנכס.

יתרונות והתנהלות בעת קניית בית באיטליה – כאשר עוסקים בהשקעות נדל"ן באירופה אי אפשר שלא להתייחס לעלויות הנמוכות, כאשר ניתן למצוא דירות גם בערים כמו נאפולי ורומא במחירים של דירה בפריפרייה בישראל. המחירים עדיין נחשבים לנמוכים יחסית, עם זאת הביקוש עבורם רק הולך וגובר בשנים האחרונות. אבל למרות כל אלו חשוב להתנהל בצורה מסודרת בעת רכישה ובדיקה של נדל"ן במדינת המגף, כל שכן אחת ההמלצות היא בהשכרת שירותיו של עורך דין המתמחה בנושאים הבירוקרטיים במדינה ועד למקרים בהם נדרש מימון מהבנקים השונים.