חיתולים למבוגרים במבצע

חיתולים למבוגרים במבצע

עם הזמן רובנו נתבקש לעשות שימוש בלא מעט עזרים שונים על מנת לשמור על אורך חיים בריא, נקי יותר ואפילו מוצלח יותר. אך לקראת הגיל השלישי בו גוף האדם מאותת את סימני הזמן, נתבקש לעשות שימוש לא רק בעזרי ראייה או שמיעה אלא גם לשלוט על הסוגרים. חלק מהמקרים היו תוצאה מתאונות או מחלות שונות אך הצורך בשמירה על המיטה יבשה עולה לא רק בגילי ינקות, על כן חשוב להכיר אילו חיתולים למבוגרים קיימים כיום במבצע לצד פתרונות אחרים שיוכלו לשמור על המשך יום יבש ונעים.

חיתולים מומלצים במבצע

כיום ניתן לרכוש מגוון רחב של חיתולים למבוגרים במבצע, כאשר בין הסוגים השונים נוכל למצוא גם תחתונים סופגים לגבר ולבריחות שתן. תחתונים אלו מצליחים להשתלב בצורה מעולה לכל סגנון שנלבש ומעניקים שכבת הגנה דיסקרטית ומעולה, כשחבילה בת 18 יחידות נוכל למצוא בעלת מבצע של בין 45 עד 50 שקלים ללא עלות משלוח. ישנם עוד מבצעים עבור חיתולים מומלצים לשימוש יומיומי כאשר אחד מהם אלו חיתולי "סאני אקטיב פלוס", המציעים הגנה מצוינת של בריחת שתן עם ספיגה גבוהה במיוחד ועם יכולת שימוש במכנסיים רגילים בדיוק כמו עם תחתונים. המבצע בו משתתפים חיתולים אלו הוא 4+1 בלא מעט רשתות כאשר העלות ליחידה נעה בין 28 עד 33 שקלים.

מוצרי ספיגה ומבצעים נוספים

מלבד מוצרי הספיגה היומיומיים שהזכרנו עד כה, ישנם גם חיתולים שהתמחות שלהם היא לשמור עלינו יבשים לאורך כל הלילה. אחד המבצעים שמבין מוצרים אלו יהיו חיתולים למבוגרים מבית "נועם". חיתולים אלו מציעים בד נושם ואלסטי, עם יכולת האמה אנטומית מעולה לגוף הגבר וכמובן תוספות שכבות שיוכלו לבודד את הנוזלים ולמנוע דליפה. כיום ניתן לרכוש כשישה אריזות (עם 15 יח' בכל אחת) במחיר עלות של 270 שקלים ללא דמי משלוח. מבצע לא פחות מומלץ עם מוצר ספיגה מעולה גם כן יהיה של חברת "שקמה'2' המציעה את חיתולי אובר-נייט פרו-סקין המעולה, אותו נוכל לרכוש כיום במבצע של שמיניית יחידות במחיר שבין 490 עד 510 שקלים. בחיתול זה קיימת יכולת ספיגה של עד 12 שעות, הכוללת גזרה משופרת שתוכל להעניק הגנה מושלמת גם לשימוש יומי וגם לשימוש לילי.