מה זה עיצוב אף ללא ניתוח?

מה זה עיצוב אף ללא ניתוח?

הפנים שלנו הם סימן ההיכר שלנו והדבר הראשון שאנשים יכולים לראות בנו, ובני אדם לרוב מחזיקים בקווים סימטרים שברוב הפעמים יהיו ייחודים להם. אבל אנו חיים בעולם שלא כולם מרוצים מהתוי פנים שאותם קיבלו בירושה, חלק היו מעדיפים את האף שלהם מעט צר יותר או נמוך יותר וחלק היו מעדיפים להחליף אותו לגמרי. אך לא פעם אנו נתקלים במטופלים אשר נרתעים ממיטת הניתוחים וכל דבר הקשור להרדמה כללית, ודווקא בשבילם יש לנו בשורה חדשה והיא עיצוב אף ללא ניתוח!

איך זה עובד? מכיוון שאין כל צורך בהרדמה כללית גם אין צורך ביותר מידי זמן החלמה, עם זאת עיצוב אף ללא ניתוח נעשה על 2 סוגים של חומרי הזרקה, הראשון שבהם היא חומצה היאלורונית והשני הוא קלציום הידרוקסיאפטייט. שני אלו מוזרקים באזורים הנבחרים באף, על ידי מינימום חומר ומקסימום של דיוק. עיצוב האף בדרך כלל אורך בין רבע שעה לעד כחצי שעה ואינו דורש זמן החלמה או תחבושת על האזור.

למי זה מתאים? עיצוב אף ללא ניתוח מתאים למגוון רחב של בעיות אסתטיות ואינו קשור לגיל המטופל או לתוצאה אליה הוא רוצה להגיע. אז לאלו הסובלים מדבשת בולטת מידי על האף, כאלו שרוצים ליישר את האף שלהם, למלא שקעים ואפילו תיקון של ניתוחים פלסטיים שנכשלו. צורת טיפול זו יכולה להיות מתאימה ואף כדאית לטיפולים מהסוג הזה. יחד עם כל אלו תוכלו גם לבצע עיצוב אף ללא ניתוח לזמר קצר או באופן קבוע.

תופעות לוואי ותוצאות – את תוצאות ההזרקה תוכלו לראות כבר באותו היום, אמנם ייתכן שיהיו עוד מילואים בהתאם לביקורת ומטרות הטיפול, אבל ברוב המקרים המטופל ירגיש את השינוי כבר עם סיום הטיפול.יחד עם זאת ישנם תופעת לוואי מאוד קלות ביחס לעיצוב אף הכוללים, נפיחות קלה באזור, כאב מקומי, שטפי דם קלים, אי סימטריה או תוצאה שאינה מספקת. אם נתקלתם באחד התסמינים אז כמובן במידה של כאב לקחת משכך כאבים ובמידה של שטפי דם יש להיוועץ עם הרופא