שניצל אוכלים בחוץ או מכינים בבית?

שניצל אוכלים בחוץ או מכינים בבית?

לא מעט מאכלים אפשר כיום לאכול בכל בעיר ואזור בארץ ישראל, כאשר תוכלו להנות ממגוון מסעדות בעיקר בעיר תל אביב שם תמצאו אינספור מאכלים ממדינות שונות ובסגנונות כאלו ואחרים. אחד המטעמים שנחשב לנפוץ במדינת ישראל הוא לא אחר מאשר מנת השניצל, זו שהגיעה היישר מוינה ונכנסה אל המטבח הישראלי כמו הייתה הפתיתים של דוד בן גוריון. את שניצל הזה תוכלו למצוא כמעט בכל בית קפה, מסעדת אוכל מהיר, מסעדות גורמה ומסעדות פועלים, אבל האם לא עדיף יותר להכין את השניצל בבית? חקרנו עבורכם את היתרונות והחסרונות באכילת שניצל בחוץ ובהכנה עצמית של אחד כזה והנה המסקנות המטוגנות להפעם.

שניצל ביתי

אחד מהיתרונות שברורים ונחשבים קריטים עבור לא מעט מהפוקדים את המסעדות, הוא הטריות ואופן הניקוי של העוף. לכן היתרון הזה מאוד ברור כאשר אנו עוסקים בשניצל ביתי, מכיוון שאתם תוכלו לבחור את הקצביה או הסופר שיספק לכם את העוף ולאחר מכן גם לנקות אותו בדרך שלכם ולוודא שהחתיכות יהיו עסיסיות ומלאות טעם. היתרון הנוסף הוא הטעמים שתוכלו להוסיף והתוספות שתרצו בנוסף למנת השניצל, כך שהבחירה בין אורז, פסטה, צ'יפס או פירה היא הפעם לגמרי שלכם. אותו הדבר גם טעם שניצל, אותו תוכלו להפוך למעדן מקורי משלכם בעזרת ביסלי גרוס או אבקת שום. יחד עם זאת חשוב לזכור כי זמן ההכנה, ניקוי השניצל, טיגון והכנת התוספות (ולעיתים גם סלט) יכולים לעלות לכם בין שעה וחצי עד שלוש שעות.

שניצל בחוץ

שניצל בחוץ יכול להיות הרבה יותר מגוון ממה שאנחנו יכולים לדמיין מכיוון שהוא זמין בלא מעט מסעדות, האיכות, הטעמים והעסיסיות יכולים להשתנות ממקום למקום. מה שמעניק לנו מגוון מטריף של שניצל וצורות הגשה, כאשר תוכלו לאכול שניצל "מסורתי" בחנות פועלים יחד עם תוספות כמו אורז עם ירקות או ירק מאודה. או שתרצו לאכול שניצל בפיתה יחד עם סלטים וצ'יפס במנה חד פעמית, כאשר מנה כזו תוכלו למצוא במגוון אזורי תעשייה ובמרכזי הערים. למרחיקי הלכת מבניכם תוכלו למצוא מנות גורמה של שניצל במגוון צורות וטעמים, החל משניצל ממולא פירה ועד לשניצל בחלה שמגיע גם בטייק אוואי. ומבין כל היתרונות האלו הזמן שתצטרכו לחכות לא יעלה על שעה בין הזמנה שלכם עד שתוכלו לנעוץ בשניצל, גם המחירים נעים בין 35 שקלים לפיתה עם שניצל ועד 85 שקלים לשניצל גורמה.