מרכזי קניות בדובאי

מרכזי קניות בדובאי

מאז הסכם השלום שנחתם בין ישראל לדובאי, המקום הפך לאחד מיעדי התיירות הכי פופולריים בקרב הישראליים. בדובאי תוכלו למצוא שלל מלונות יוקרה איכותיים, אטרקציות שונות, ועוד מגוון פעילויות שיוכלו להעביר לכם את השהות שם בכיף גדול. יחד עם זאת, ידוע שההבדל בין חופשה טובה לחופשה חלומית הוא השופינג! לכן, במאמר זה נסקור את כל הקניונים ומרכזי הקניות הכי שווים בדובאי.

קניון דובאי

אחד ממרכזי הקניות הגדולים והמרשימים ביותר בעולם. המקום מתפאר ביותר מ- 1200 חנויות מותגים, ואף באחד האקווריומים הגדולים והיפים בעולם. בקניון קיימים גם אזור הסעדה ענק ומתחם ילדים מהנה במיוחד.

קניון האמירויות

קניון זה מאופיין גם הוא במספר חנויות גבוה במיוחד, העומד על כ- 630 מותגי יוקרה, ובמגוון אטרקציות והפעלות שונות. הקניון מעוצב בטוב טעם, ומקושט בתקרת זכוכית עוצרת נשימה. בנוסף, בקניון קיים פארק שעשועים מהנה במיוחד, והוא צמוד לאתר הסקי הפופולרי "סקי דובאי", אשר ביניהם ניתן לעבור בהליכה קצרה.

קניון בורג'ומאן

קניון ייחודי זה משמש גם כבית מלון וכמתחם מגורים, ועל כן חווית הקנייה בו היא פחות רועשת מהשניים הקודמים ברשימה, אך היא מהנה לא פחות. בקניון יש מתחם הסעדה ובידור, ומספר מותגי יוקרה איכותיים כדוגמת לואי ויטון.

פסטיבל סיטי דובאי

מרכז קניות חוויתי במיוחד, הכולל כ- 500 חנויות שונות הממוקמות לצד מופעי בידור מרהיבים. במקום זה תוכלו ליהנות ממתחם משחקים לילדים, סימולטור טיסה, וכמובן מופע הלייזרים המפורסם והמרהיב ביופיו – "Imagine".

דובאי אאוטלט

מרכז הקניות נמצא כ- 30 דקות נסיעה מאזור העיר התחתית, אבל הוא לחלוטין שווה את הנסיעה. במקום יש כ- 240 חנויות ומותגים, והכל במבצע. האאוטלט מאופיין במבצעים אשר נעים בין 30 אחוזי הנחה ועד ל- 90 אחוזי הנחה, ועל כן הוא משתלם במיוחד.

סיכום

דובאי היא ללא ספק אחד המקומות היפים ביותר בעולם. לא פלא שהיא גם אחד המקומות המתויירים ביותר במזרח התיכון. אחת הסיבות המרכזיות לתיירים הרבים שזורמים למקום בקצב כל כך גבוה, היא הקניונים מרכזי הקניות. מקומות אלה מאופיינים במספר רב של חנויות של מותגי יוקרה, ומגוון אטרקציות שישאירו אתכם פעורי פה. לכל מרכז קניות יש את הייחוד שלו, שמבדיל אותו משאר מרכזי הקניות הרבים אשר בסביבתו. ייחודיות זו מאפשרת לכם, התיירים, ליהנות מחווית קניות שונה ומיוחדת, אשר אין כדוגמתה, בכל אחד מהקניונים השונים.